Диск гальмівний передній (259mm) Renault Kangoo I REMSA (Іспанія)
1 155 ₴
- В наявності
- Код: 6144.10
+380 (67) 163-05-63
Отдел заказов- +380 (93) 163-05-63Отдел заказов
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Диск гальмівний передній Renault Kangoo I REMSA (Іспанія)
Діаметр [мм]: 258,7
Діаметр маточини колеса [мм]: 61
Кількість отворів: 4
Тип гальмівного диска: вентильований, з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диска [мм]: 20,5
REMSA
Заснована в 1975 року компанія REMSA входить до концерн TRW. Компанія REMSA сьогодні є одним з лідерів по виробництва гальмівних колодок у мире. Компанія представляє на ринку найширший вибір дискових і барабанних гальмівних колодок, які доступні за цене при дуже високої якості. За своє 30-річчя існування REMSA має 8 виробничих компаній по всьому світу (6 в Європі та 2 в Північній Америці). філії й представництва компанії розташовані в Іспанії (Madrisa, Pamplona, Corella, Olvega, Eufrisa), Мексики (Monterrey), Англії, Америці (Chicago). Компанія має схвалені позиції на світового ринку, особливо в Європі, де є провідним постачальником на aftermarket и в Північна Америка, де за Останні роки зазначається чималий ріст.Виробляючи більш ніж 70 млн. изделий в рік REMSA, як один з лідерів по виробництва фрикційних матеріалів у світу, пропонує не тільки найостанніші «ноу-хау» в цієї зони, але и найбільший асортимент. Асортиментний ряд компанії, а це понад 1600 позицій, містить усі марки автомобілів, зроблені в Європі, Америці, Японії, Кореї та Австралії. Крім дискових колодок, REMSA пропонує барабанні колодки. Вся продукція, включно з матеріалами, з яких вона виготовлена, повністю виробляються на заводах компанії.
Рейтинг будь-якої компанії, крім відомих складників — технічної досконалості та високої якості продукції, залежить також і от здатності компанії впливати на технічний прогрес у своєму «секторі». Тому REMSA витрачає багато засобів на конструкторські розробки, прикладну науку та проведення порівняльних тестів. И це дає чималі результати й Переваги перед конкурентами. Не секрет, що гальмівні колодки працюють у дуже жорстких умовах. Це и постійні перепади температур і умови стовідсоткової вологості (наприклад, за переїзді калюжі), абразивний пил, просто бруд, перегрівання при гальмування на спуску, обмерзання й до того ж такі випадки. Усі це пред'являє гранично жорсткі вимоги не тільки до властивостям полімерного фрикційного композиту, але и до стабільності цих властивостей. Фрикційний матеріал — це головний компонент, який відповідає за роботу колодки. Коефіцієнт тертя має залишатися на постійного рівня на всім діапазоні температур, швидкостей і тиску. Він має забезпечувати тривалий термін експлуатації колодки, а також поглинати тепло, що виділяється при работе.
Як відомо, зростання ефективності будь-якого гальмівного механізму перешкоджає температурі в парі тертя. Чим більше автомобіль гальмує, тим більше виділяється тепла та тем більше нагріваються безпосередні учасники процесу. Зниження коефіцієнта тертя призводить до Утрати фрикційних властивостей гальмівної колодки. Але це ще не все! Нагріваючись, колодка передає тепло скобі, яка, у своєю чергою нагріває поршні. От них високі значення температури йдуть до гальмівної рідини. Рідина закипає. Наявність у цього випадку бульбашок повітря — це втрата пружних властивостей і, як наслідок, «провал» педалі. Логічним рішенням має підвищення температури закипання гальмівної рідини. Що и зробили. Але особливих результатів не досягти без паралельного удосконалення гальмівних колодок і створення зразків, здатних не знижувати коефіцієнт тертя з зростом температури. Саме так и зробили конструктори REMSA. Нова розробка PROTECNO — результат безлічі різних тестів і випробувань — забезпечує найвищий рівень ККД гальмівних сил. Завдяки цій новій розробці, коефіцієнт тертя залишається стабільним за всім діапазоні температур (від 100 до 500 С), що гарантує високий рівень безпеки та комфорту.
Програма по збільшення комфорту націлена на скорочення різних несприятливих моментів: вібрація, вереск і скрип гальм. Гальмівний шлях зменшився на 7,4 %. А використовуваний у виробництва гальмівних колодок REMSA процес випалювання пришвидшить притирання поверхні колодки до гальмівному диску. Обпалювання — процес, суть якого полягає в впливу високих температур (650 °C) на поверхня колодок. В Внаслідок чого сухий газ, що виник у процесі виробництва та залишився у фрикційному матеріалі, випаровується.
В Останнім часом збільшили запити клієнтів, і все більше уваги приділяється ступеню зносу колодок. Проводяться численні лабораторні випробування й дорожні тести, націлені на отримання нового фрикційного матеріалу з тривалим терміном експлуатації та мінімальною схильністю до износу. Технологія PROTECNO зводить до мінімуму знос фрикційного матеріалу, тому що в основі розроблення лежить висока якість сировини, завдяки якій підвищується чутливість гальмівної системи всім діапазоні швидкостей і уповільнення зносу колодок у разі работе во всім діапазоні температур.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Серія | KANGOO (KC0/1_) 1997-2009 |
Виробник | Remsa |
Товщина | 20.5 мм |
Зовнішній діаметр | 258.7 мм |
Тип запчастини | Аналог |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Діаметр маточини | 61 мм |
Призначення | Передні колеса |
Марка | Renault |
Країна виробник | Іспанія |
Модель | Kangoo |
Сумісність | Nissan KUBISTAR (X76 X80) 2003-, Renault KANGOO (KC0/1_) 1997-2009 |
Кількість отворів | 4 шт. |
Код запчастини | 6144.10 |
Сумісність з маркою | Renault |
Сумісність з моделлю | Kangoo |
Користувацькі характеристики | |
Вид колодок | З низьким вмістом стали |
Тип | Дискові |
Інформація для замовлення
- Ціна: 1 155 ₴