CITROEN JUMPY/FIAT SCUDO/PEUGEOT EXPERT 1995-2007
Fiat Scudo — це мікроавтобуси, які компанія Fiat випускала в Європі з 1995 по 2016 рік.
Існують такі покоління Fiat Scudo:
- Fiat Scudo 1 (1995-2007)
- Fiat Scudo 2 (2007-2016)\
Перше покоління передньопривідних фургонів Scudo почалося випускатись серійно в 1995 році на спільному підприємстві SEVEL у Франції разом з конструктивними аналогами Citroen Jumpy і Peugeot Expert.
Автомобіль Fiat Scudo - це середньорозмірний мікроавтобус. Він більший за Fiat Doblo і менший ніж Fiat Ducato. Стандартна пасажирська модифікація Combinato вельми популярна і досить широко використовується службами таксі. Вона вміщає до семи чоловік.
Вантажопідйомність автомобіля Fiat Scudo першого покоління становила 815-900 кг, а простір усередині машини 4 м3 при довжині салону 2059 мм. Відстань між арками коліс здатність становило 1220 мм, що дозволяло скачати в машину два європіддони.
Для першого покоління Fiat Scudo пропонувалося спочатку три варіанти двигунів: бензиновий об'єднання об'ємом 1.6 літра потужністю 79 к. с. (єдиний фіатівський - всі інші виробництва PSA), дизельні силові агрегати: об'єднання об'ємом 1.9 літра потужністю 69 к. с. і дизельний з турбонаддувом 1.9 літра. У 1998-2000 роках відбулась заміна гами двигунів: з'явились 16 клапанний бензиновий 2.0 літра потужністю 136 к. с., 2.0 літрові 8 клапанні дизелі з турбонаддувом потужністю 94 і 109 к. с. і 16 клапанний 2.0 літровий дизель з турбонаддувом потужністю 109 к. с.[1]
Фейсліфт 2004
Восени 2004 році почалося серійне виробництво оновленого покоління передньопривідних фургонів Scudo, разом з Citroen Jumpy і Peugeot Expert. Італійський варіант отримав виразнішу передню частину зі збільшеною прямокутною решіткою радіатора, новим масивним бампером і овальними блоками світлових приладів без зовнішніх обтічників, виконану в стилі двох інших серій Doblo і Ducato. З конструктивної точки зору нове покоління не зазнало істотних змін. На 2006 рік фургони пропонувались у двох стандартних виконаннях Scudo і Scudo EL з колісною базою 2824 і 3224 мм. відповідно, що дозволяє встановлювати на них суцільнометалеві кузова з бічними зсувними і задніми дверцятами місткістю 4,0 або 5,0 м3вантажопідйомністю 770-930 кг. Їх випускали також у вантажопасажирських варіантах Combi з додатковими знімними сидіннями на 3-6 чоловік, бічними вікнами і зменшеною до 1,9 м3 корисної ємністю кузова, а також у варіанті шасі з кабіною для монтажу різних кузовів. Основними силовими агрегатами є дизельні 1,9 - і 2,0-літрові двігуні потужністю 70-109 к. с., у тому числі 16-клапанний варіант 2.0JTD з турбонадувом, безпосереднім вприскуванням палива і системою паливоподачі Common Rail, а також 1,9-літровий дизель з турбонадувом потужністю 90 к.с., що не представлений на французьких аналогах. Крім того, автомобілі міг комплектуватись 2,0-літровим 16-клапанним бензиновим двигуном потужністю 136 к. с. Автомобілі Scudo забезпечуються посиленою звукоізоляцією, понижуючої шумність в кабіні на 4 дБ, гідропідсилювачем рульового керування, 2-швидкісний системою вентиляції, подушкою безпеки для водія. Кабіна має два варіанти оснащення та оздоблення, включаючи версію SX з розширеним вибором додаткового устаткування. Іншими відмінностями від французьких фургонів є нова панель приладів, додаткове, третє, пасажирське сидіння в кабіні або одне 2-місне, а також включення кондіціонера, електричних склопідйомників і АБС до складу замовного обладнання.[2]
- +380 (67) 163-05-63Отдел заказов
- +380 (93) 163-05-63Отдел заказов
1 677 ₴Немає в наявностіHA30377